Några dagar att se fram emot

Har haft en värlig rolig och skön dag. Jobbade som vanligt och tillbringade sedan några timmar men Carro i stan med fika på NK samt botanisering av saker som är alldeles för dyra för oss båda två på NK och sedan Desigual. Köpte en ny plånbok som jag var ibehov av eftersom mitt myntfack hade gått sönder på min gamla. Mycket trevligt var det!
 
Sen var det hem och till boxningen, skönt pass men nu känner jag mig helt färdig med träningen för den här veckan. Var även på NPH igår och fick massage vilket var super skönt! Vill boka en ny tid redan nu och åka tillbaka nästa vecka men det får vänta några veckor. Imorgon väntar en skön dag också. Jag och Ida ska och bada ned Moa♥ och sen käka en god middag i stan. Det blir en härlig helg också som börjar med brunch med Helena och Q. Sedan förljer rep och konsert på söndag. Det blir nog både en lugn och stressig helg men det känns bra. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu