Back to school

Julia frågade mig i början av veckan om jag ville förlja med till skolan då det varit strul med hennes matt b-betyg. Självklart sa jag ja, hade själv frågor till SYV angående Naturkunskap B. 
 
Det knasiga är att det är så naturligt att åka tillbaka till skolan, som att man gjorde det igår. Hälsade såklart också på djuren och lärarna och käkade goaste körrfärssåsen med pasta ^^
 
Åsa och jag har spenderat kvällen med att slå på varandra i ett boxningspass, alltid kul att få ta ut lite argumentationer. NU: Sova // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu