En g(r)ym period

Denna arbetsvecka är inte slut för mig än, jobbar imorgon också. Men börjar inte förräns kl 9 på måndag så får extra sovmorgon.
Just nu, träningsmässigt, är jag inne i en gym period. Har aldrig riktigt tyckt att åka till gymmet och träna på maskiner har varit speciellt kul och peppande. Min must tog slut när jag gjorde illa knät och tränade på gymmet 2-3 gånger i veckan för att träna upp det. Men nu är lusten tillbaka! Jag slutar runt kl 12 varje dag vilket gör att jag är på gymmet runt kl 13, då det är nästan helt tomt. Så alla maskiner är lediga och jag behöver inte vänta på någon. Min runda tar ca 1 timme kanske och så springer jag 5 km vilket tar ca 30 minuter. Det känns riktigt bra, har hittat ett bra programm som funkar för mig och så tränar jag hela kroppen. Körde både i tisdags och torsdags, det kommer jag att fortsätta med. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu