Finaste


Jag och Jessica 2011
Igår träffade jag den här fina tjejen, gick runt på stan och fikade på Café 60. På måndag åker hon upp till Härjedalen igen i drygt två veckor och vet inte hur det ska gå då jag saknar henne redan!
 
Har hunnit städa huset och tränat på gymet idag. Runt 17 åker vi upp till stugan och Hälsingland för att spendera helgen där // Ida

Postat av: L i n n e a s b l o g g

Haha när vintern kommer finns det nog en risk att jag åker in mot snöhögar också, vänta bara..:) Alla är vi väl nybörjare någon gång!

2012-09-08 @ 20:14:45
URL: http://linnealindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu