Inte riktigt min dag...

Dagen började med att jag försov mig till jobbet (jobbar på KI igen den här veckan) Måste varit trött igår då jag ställde klockan på 06.00 för grejen är den att min buss går 05.50 så det går inte riktigt ihop. Tur att man har en pappa som vaknar och känner att något är fel och väcker en med 20 minuter kvar tills bussen ska gå så jag hann. Tack bästa pappa!
 
Blev inte världens roligaste dag på jobbet heller, slog dessutom i huvudet i bussen både på vägen in och ut. Dagen blev bättre då man stöte på Camilla på vägen hem och fick en bamsekram och med körrep i ikväll. Konsert om några veckor // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu