Skitmorgon

Ja inte en bra dag, eller morgon för mig idag. Precis som Idas igår. Trodde först att jag hade missat bussen i morse och då blir det problem och jag blir typ 30 minuter sen till jobbet. Men det hade jag som tur är så missade jag den inte. Dock så missade jag min tunnelbana från gullmars vilket resulterar att jag missade tunnelbanan från slussen. Jag var inte mycket sen, knappt 10 min men det är störande i alla fall. På morgonen vill man att dte bara ska flyta på. 
 
Blev så sugen på att fota när jag var ute med rulle, löven börjar få sån fin färg. Så det blev en kort fotorunda på så där 20 minuter innan det började regna och kamerans batterier tog slut. ♥Åsa
Nytagen bild för dagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu