Sovmorgon tjalalala

Ska bli riktigt skönt med sovmorgon imorgon! Bara för att jag börjar senare så känner jag för att ta en morgonpromenad imorgon men det tror jag inte kommer hända :P
När man inte är på jobbet så får man baka hemma. Har gjort bullar idag med Jan Hedhs recept. Det var fördeg och hit och dit men bullarna blev riktigt bra. Vet dock inte om jag kommer byta deg, gillar min vanliga. Var även förbi jobbet och plockade fram till imorgon. Vi sätter över bullar, bröd exc från frysen till kyljäsen som är ett jässkåp som slår över från frys till jässkåp via en timer, så det redan har börjat jäsa när man kommer på morgonen. Bra va?! :)♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu