En "väntans" helg



Jadå, det blev shopping med Moa i fredags men först efter att ha väntat på henne i ca 20 min men hon bjöd på fika som kompensation :)

På kvällen träffade jag lite folk på Hellströms men först fick jag även vänta på dem i 30-40 min! Detta fortsatte på lördagen då jag fick vänta på Tobias när vi skulle träna tsm och sedan när jag och Helena väntade på folk som vi skulle åka ut till Värmdö med för lite födelsedagsfirande.

Festen var superkul, hemgången och söndagen inte lika så. Kunde inte behålla något fram till kl 16-17. Usch säger jag bara, aldrig mer alkohol. Så valborg = lugn! // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu