Today´s gonna be a good day

Dagen till ära ska jag få tillbringa med finaste syster och bästevän. Åsa och jag ska få vår födelsedagspresent av Moa och jag har ingen aning om vad det är. Vet att vi ska äta middag men vi ska redan träffas kl 12.30 i stan så det blir nog något mer, undrar vad?
 
Igår tillbringades dagen ute i solen med matteboken framför mig, var tvungen att gå in och smörja in mig med solkräm för att jag blev rädd att jag skulle bränna mig nu när solen lyser så starkt. Kvällen tillbringades på Friskis då jag körde dubbel pass, core + medel jympa. Jobbigt men hur skönt som helst när man är färdig. Nu: lite biologi innan jag åker iväg // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu