131210

Dagarna rullar på och har nu mindre än två veckor kvar i skolan, se lite ledighet = jobb. 
Har hunnit skriva tenta i delkursen Allmänkemi och är nu inne på den andra delkursen Organkemi, det kanske tråkigaste som finns.
 
Spenderade övergången mellan november till december i Uppsala, andra helgen jag varit hemma annars åker jag ju bara till Stockholm. Oscar var här hela helgen men när han skulle åka hem på måndagmorgonen fick han punka inte alls lång ifrån mig, vilket sedan tog 6 timmar att fixa så han umgicks med mig den dagen också :)
 
Helgen som var nu bjöd på utgång med Agnes, Helena, Carro och Åsa. Prövade på Marquise som gav ett väldigt positivt intryck. Lördagen spenderade jag som sagt med Åsa, länge sen vi bara umgicks. Söndagen blev sådär slapp som den alltid brukar vara, men åkte på kvällen till Tyresö och såg Adventskonsert i Lions regi som kören var med i. Konstigt var det att sitta i publiken och inte stå där själv men de klarade sig så bra :)
 
Nu väntar jag på att älsklingen ska ringa // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu