Det lackar mot jul

Så var denna helg och tredje advent förbi, snart julafton. Gud vad fort dagarna går nu tycker jag.
I lördags så tog jag mig ut till Tyresö för luciatåg hemma hos min körledare, lite jobbigt i kaoset. En resa som skulle tagit 1 timme blev 2 timmar. Framme iaf så var det ett mycket mysigt luciatåg och så käkade vi efteråt. 
Igår så gick jag, mamma och pappa till Skansen och julmarknaden. Vi gick ganska tidigt för det skulle bli regn. Regnet kom och lite skillnad från förra året då det var massor av snö. Köpte det som man typ alltid köper, brända mandlar, ost, korv, senap. Sedan på kvällen blev det ett spinningpass, bra avslutning på den veckan. ❤️Åsa
Agnes och jag käkade middag i torsdags, sjukt gott. På väg till luciatåg i fredags. På väg till Skansen. Ida och jag bakade peppisar i lördags.  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu