Sämst i hela världen

Herre min Gud!! Jag har inte bloggat sedan jag skrev om bråvalla, och det var i slutet av juni!!! Frånvaro om något! Men jag har instagram så man uppdaterar ju där ist men ska försöka bli bättre. 
Just nu är jag arbetslös men får dagarna att gå ändå. Har en hel del luciatåg nu i dessa tider så de fyller ut. Idag så ska jag klippa mig och sen blir det massage, en riktigt ta hand om mig själv dag. Sen blir det att ta hand om lägenheten och städa lite. ❤️Åsa

Jag och syster i lördags, egentid med shopping och fika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu