130111

Har precis fått ett nytt tangentbord av pappa, ett sånt där elektroniskt. Vissta har jag är bärbar dator men redan efter att par minuter så är det rätt skönt med ett "riktigt" tangentbord. 
Sitter och känner mig lagomt seg efter ett pass på gymmet och 4 jobbdagar. Det känns skönt att vara tillbaka, skönt med rutiner. Har även hunnit träna 4 gånger den här veckan så jag är nöjd. Spinnintervallen var inte att leka med igår. Jag var färdig efter 1 timme men då var det en kvart kvar så det var bara att bita i.
I helgen är jag ledig och det är skönt med en slow start, hade tänkt dra ut på krogen imorgon men GK var stängt så jag tror jag hoppar. Ida ska ut idag men jag tror inte jag orkar :P, får bli hemmakväll med mamma och pappa istället. ♥Åsa
Italien 2012


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu