I´m a wierdo, but I´m real though

Italien i sommras
Saker och ting börjar så smått gå tillbaka till det normala efter julen. Igår började kören och idag börjar både Åsa och jag jobba på Tomtebageriet igen, jag jobbar dock bara två veckor för sen börjar skolan (fortfarande sjukt nervöst och tror inte att det kommer bli bättre) 
 
Igår fixade jag studiebidrag hos CSN iaf, så nu är det klart. Hängde också på gymmet innan pappa bjöd på lunch i centrum. Avslutade kvällen med att se näst sista avsnittet av Homeland
 
Ska strax väcka den snarkande hunden brevid mig och ta med honom ut i snön och sen försöka ta mig till jobbet men nu verkar det som de dragit in varningen för bussarn i Tyresö så det ska nog gå // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu