När man når målet

Man har haft ett mål framför sig och plötsligt har man nått det. Har pratat sen i våras om att jag ville läsa naturvetenskaplig bastermin för att sedan läsa kandidatprogrammet i Biologi&Miljövård på SLU i Uppsala och plötsligt är det på riktigt och det skrämmer verkligen skiten ur mig!
 
Höll på att få krupp innan jag fick brevet på posten för hittade inte information någonstans på SLU:s hemsida. Men sen kom brevet och jag fick lite lättare att andas. 
 
Tycker att det är superkul att jag kan följa mina planer men helt plötsligt har man en massa måsten framför sig. Flytta eller bo hemma (?) men då måste jag pendla och vad kostar det (?) hur lång tid tar det (?) 
 
Ja, kan säga att jag har haft lite svårt att sova då jag legat och funderat på alla dessa frågor som kommer upp i huvudet men nu har jag två veckor att förbreda mig så det ska nog gå vägen (hoppas jag) // Ida

Postat av: Xx

Nu vet jag inte var i Uppsala det ligger men man får räkna med 40 min resa med tåg från Centralen till Uppsala C. Det kostar runt 70 kr enkel resa.

2013-01-06 @ 12:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu