Nph

Sitter och chillar på Naprapathögskolan, min tid är inte förrän kl 14 men pallade inte gå runt i stan längre. Ska träffa Moa efter besöket, hon är på GIH just nu så vi får väl se vart vi möts upp.
Annars så har jag vilodag från träningen idag. Spinningen var sjukt jobbig, min ben bara skrek men man tar sig igenom den där jäkla timmen ändå.
By the way, så fick jag hem mitt fina armband från ungcancer, jätte fint. Dock så hade jag beställt 1 armband och 2 pins. Nu fick jag 2 armband och 1 pin ist, inte för att det gör mig nått. ❤Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu