130508




Lite bilder från igår och idag.
Har verkligen försökt njuta så mycket som möjligt av dessa två sommardagar. Sprungit ut vid varje rast och idag blev det lunch i solen.

Skrev tenta i kemi i måndags och det gick sådär. Fick dock tillbaka fysik tentan idag, vilket jag hade klarat! :)

Igår blev det både skola, spinning och studentskiva så jag var inte riktigt på top då jag drog mig upp ur sängen kl 06 imorse.

Ikväll träffade jag bästa Julia och Camilla, vi gick först till Tgif men sen började det regna så vi hamnade inne i Gallerian med varsin brownie med mjukglass. Nej nu blir det lite sömn innan vi drar iväg med kören till Småland imorgon // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu