Lite hit och dit

Mitt lilla korridrosrum, finns lite mer saker nu
Sämst uppdatering kan man säga men inspirationen som varit där och nästan alltid varit där har dött ut. Skolan, pojkvän och vänner går som före allt annat. Har nu bott i min korridor i 2 veckor just idag. Trivs bra och varje gång jag sätter mig på bussen hem så känner jag bara hur skönt det är att jag slipper pendla i två timmar.
 
Första helgen var Oscar uppe. Vi åkte till Ikea, storhandlade och åt B&J. Riktigt bra första helg i egna boendet. Förra helgen åkte jag hem, behövde ta upp lite köksredskap. Fick se nya lägenheten som resten av familjen flyttat till. Hann även träffa bästa vännerna, Oscar och jag körde sedan upp på lördagskvällen och söndagen blev allmänt slapp och mysig :)
 
Har ganska mycket i skolan nu, lite småprov i introduktionskursen, snart tenta i Hydrologin/Geologin och sen hänger matten över som ett svart moln men har ganska mycket ledigt den här veckan så det ska nog gå. Har även kommit igång med träningen igen, för även om jag har mycket i skolan så måste även träning prioriteras. Så var och gymmade direkt efter skolan och nu: plugg. Hare bra // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu