140825

 
Har haft en sådan mysig helg! Jobbade min sista dag för sommaren i fredags men de ser väl mitt ansikte snart igen. Man har aldrig en sista dag på KI liksom, min chef skojade till och med om att han tyckte att jag skulle skolka för att jobba :P
 
Blev en liten utgång på fredagen men man vet ju att helgen precis innan löning inte är någon höjdare så vi var bara ute till kl 00 drygt. Lördagenskvällen med Oscar spenderades på Radison Blu HotelWaterfront, bilden ovan är tagen från hotellrummet. Så sjukt fint Sthlm kan vara! Anledningen till detta var för att vi firar 1 år idag. Så det blev en natt plus frukost där, super mysigt!
 
Idag är det måndag igen och en vecka kvar till skolan börjar igen. Åker hem ikväll då jag skriver omtenta tisdag och onsdag men sen åker jag tillbaka till Sthlm. Varför ska jag sitta själv i Uppsala liksom? :P // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu