Lediga dagar

Min andra lediga dag av tre sen kör vi stängningsvecka igen. Idag så ska jag städa, göra klart tårta till mormor som jag börjat med och så satte jag en fördeg till bullar igår som jag ska göra. Såg receptet igår och kunde inte låta bli;). Mamma och pappa kommer hem idag efter ca 1 1/2 månad borta och imorgon fyller mormor 80 år så mormor och morfar är med också. Tar en vilodag från gymmet efter att ha tränat 3 dagar på raken, hade kanske tänkt och gå en pw men inte i detta väder. Vaknade vid kl 6 av allt dunder, upp och stänga alla fönster så det inte regnar in. 
Ida bjöd tillbaka igår så vi gick och åt middag på BankOmat och sen blev det efterrätt på hard rock. Mycket trevlig kväll. Nu ska jag äta frukost. Kram Åsa 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu