Slut på bostadsångest

Ja för igår var jag ner till Örebro fram och tillbaka över dagen och kollade på två bostäder varav jag ska skriva kontrakt på den ena. Det är hemma hos Lotta i Kumla som är ca 1 mil från Örebro men det tar ca 12 min med tåget från Kumla till Örebro. Sen är det en bit till universitet men då funderar jag på att cykla. Jättefina rum hade hon i sin källare då jag tar det ena. Äntligen är denna bostadsångest över. Körde till det ordentligt då jag blev erbjuden två bostäder och var etta och tvåa på den men sen så läste jag fel på datum och de gick till någon annan, suck. Nu är det löst i alla fall. Kör ner min säng och allt annat sista helgen i augusti. 

Nu ska jag ta mig till gymmet för ett ryggpass och sen är det jobb ikväll. Gick ganska bra att stänga igår så hoppas att det blir lika idag. Det enda som var jobbigt var att jag fick gå hem eftersom jag kom direkt till jobbat från Örebro. Kram Åsa 
Största regnbågen ever på tåget hem igår. Kräftskivan i lördags och Ida och Agnes från bar nombre förra tisdagen. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu