141202

Fick en riktigt bra helg. Åkte som sagt ner till sthlm på torsdagen och träffade Camilla som jag inte sett på länge, åkte sen hem till en trött på pojkvän uppe till vänster. På fredagen pluggade jag en del på dagen och möte sen upp Jessica och Julia för lite drinkar på Vapiano. Lördagen bestod av meck med Oscars bil igen då vi byte hans framdörr och skärm, träffade även Moa på kvällen och spelade biljard. På söndagen blev det mer plugg och hålla Oscar sällskap då han fortsatte mecka. 
 
Åkte hem på måndagmorgon och skippade föreläsningen. Jag brukar vara hemma 8,20 och då gå och lägga mig en stund. Igår ställde jag klockan på 10 men när alarmet ringde så sov jag vidare och råkade vakna vid 12.30 :P hoppsan! Fick i alla fall en del gjort ändå // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu