Nytt år, nya tag (typ)

Lite bilder från nyår hos Jessica.
Min ledighet börjar lida mot sitt slut men den har varit super och välbehövd. 
Julafton blev lugn hemma, Oscar kom på kvällen och jag fick både smycke och choklad. Älskar dig! 
Åkte också på en super 23-timmars kryssning med 10 härliga människor. 
 
Den här veckan började med jobb fick sen urinvägsinfektion (igen!) men nyåret firades in på bästa sätt ändå. Vi åt middag hos Jessica och bara hade det trevligt. Det var tänkt att jag skulle jobba både i tisdags och idag men har fortfarande haft känningar av infektionen så har varit hemma. Dagen idag har jag tagit fram kemiböckerna igen, lite kämpigt men det har gått. Tog en paus och klippte mig vid en av salongerna runt hörnet. Nu mer plugg innan älkling kommer // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu