Världens vackraste platser

Hej! Är ganska tillbaka till vardagen och har snart jobbat min första vecka efter semestern. Jobbar ganska mycket men det känns skönt med tanke på att det är bara jag som är hemma och att man tjänar lite pengar, ska ju börja PLUGGA I HÖST!! Kom in på måltidsekologprogrammet😊😊

Tyskland var jätte härligt. Vi har ju alltid tävlat annars men nu hade vi bara några konserter och övade på saker och umgicks så det var roligt. Blev shopping i Hamburg också, tre klänningar och i T-shirt. Kom hem den 6/7 och deb 7/7 åkte jag tåg till Söderhamn till resten av familjen och sen drog vi till Västerbotten och Fällfors. Så bra väder! Och så underbart som vanligt, längtar alltid tillbaka direkt när jag kommer hem. Vi hade det jätte mysigt och fick träffa vårat kusinbarn Leah som är jätte söt! Ska åka upp till stugan bästa vecka ons-fre då jag är ledig, inte så roligt att vara i stan på sommaren. Nu ska jag dra till gymmet för ett bröst/bicepspass. Kram Åsa 


Juste var på grönan i onsdags, första gången sen typ 2007. Roligt var det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu