Sommarnatt

Gud vilket härligt väder det är dessa dagar. Skönt att man jobbar kväll så man hinner njuta, säger hon som fortfarande ligger i sängen haha. Igår cyklade jag hem i bara t-shorts efter jobbet, soft. 
Idag så har jag planer på att träffa Bella och Kristin, var sjukt länge sedan vi sågs så det ska bli kul. Att få in ett träningspass borde jag också hinna med. 
Lite bilder från i fredags när vi var uppe i Uppsala och firade Stinas masterexamen, stolt syster!!
Från i onsdags när jag och Erika besökte Smaka på Stockholm i kungsan. Inte så mycket folk men god mat. 

Kram Åsa 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu