140317

Lite jag och Oscar när vi åker bil :P Kanske inte riktigt men jag har en grej för just biceps, Åsa som skickade bilden till mig.
Har haft min första lugna helg på länge, i nästan en månads tid har det legat tentor på måndagar eller mitt i helgen. I fredags träffade jag Julia och Jessica på Baresso, länge sen man var där. Hann också med att äta middag med mamma och pappa på lördagen men resten av tiden har jag bara myst med kärleken och i princip inte gjort något alls men det är skönt med sådana helger också.
 
Idag var jag hem till Johanna en stund med Micaela för att jobba på ett grupparbete, vi arbetade kanske i 2 timmar och sen drog jag vidare till Frikis då Johanna bor typ 3 minuter därifrån. Fortsätter med att cykla och göra stabilitetsövningar för knät, känner inte alls av det förutom att jag inte kan böja knät ordentligt. Var till ortopeden förra tisdagen och han sa: "det kommer läka av sig själv, fortsätt träna som du gör" värt att betala 300kr för det liksom.
 
Nu tänkte jag laga lite middag // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu