B-day!

FÖDELSEDAG!!! Idag blir Åsa och jag hela 21 år, första födelsedagen vi firar på varsitt håll men vi firade i helgen...
 
Skrev tenta i fredags och när jag lämnat in den med en bra känsla i magen så åkte jag ner till sthlm. Åkte och hälsade på Åsa på jobbet, hon fick göra en sallad till mig :)  Runt 17/18 så åkte Åsa och jag iväg med pappa, vi åkte ut på Djurgården och Cirkus för middag och musikalen Spök. Riktigt bra sång!
 
Innan folk kom över på lördagen hann Åsa och jag födelsedagsshoppa, jag fick en ny väska och Åsa fick nya träningsbyxor. Hann även se en musikföreställning i S:t Johannes kyrka. Runt 19 droppade folk in, blev tårta, presenter och massa prat. Mysigt! Några av oss drog sedan vidare till Kristall och dansade lite.
 
Söndagen blev lite av en bakisdag. Hjälpte Åsa att städa innan jag och Oscar åkte till Tullinge. Tog det bara lugnt och vid 00 var han den första som sa grattis ♥ // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu