141109

Jag och Julia från igår då det var Halloweenfest.
Den här veckan har varit ganska slapp med mest jobb i måndags tror jag. Då var det sista föreläsningen och sen gjorde min labgrupp klart våra rapporter. Tisdagen bjöd på ett överkroppspass på gymmet innan ett seminarium därefter åkte jag ner till sthlm och Oscar. Hade nämligen inget mer schemalagt i kursen utan onsdagen var inläsning och torsdag/fredag skrivning på hemtenta. Lämnade in den i god tid i fredags och åkte in och träffade Moa och Åsa. Igår så hängde jag med Agnes i stan, köpte nya vinterskor och en ljusslinga som jag tänkte sätta upp hemma. Tycker det ger en sådan mysig belysning inomhus, hade det i Tyresö förut. Sen blev det Halloween fest på porslinsfabriken med Julia, vi gick som karaktärer ur filmen Up!
 
Nu väntar jag på att Oscar ska komma hem då han åkte och jobbade i morse // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu