23 november

Hej, var ett tag sedan jag skrev och har tänkt blogga i veckan men Breaking Bad har varit mer intressant. Nu har jag flyttat iaf, hyrde bil i måndags och var en sväng till Ikea också när jag ändå hade bil, skönt att vara ledig. Det enda som har väl varit lite problem är att jag saknat skrivbord men det ska komma imorgon och nästa helg kommer mamma och pappa med mera saker till mig, Har saknat min cykel här i Örebro.

Förra veckan var i i Grythyttan tis-fre, Fredagen var dock sjukt ovärd, sammanlagt 1:15 timmes lektion med 1:30 timmes lunch och pendlingstid på 2 timmar. Jag hade ju bokat tåg efter schemat och då skulle vi gå till kl 16 men vi var ju tillbaka i Örebro kl 15 och så var tåget försenat. Idag gick det bättre att åka och jag hade sällskap av Frida i min klass. I Gryttan har vi iaf gjort massor av smaktest, choklad, ost, smör, äpple. Det har varit roligt! Dock ska det bli skönt denna vecka att bara vara på universitetet som ligger nu ca 20 min gång bort. Börjar kl 13 imorgon också så ska förhoppningsvis ta en liten sovmorgon, fast jag vet inte när de kommer med skrivbordet. Det ordnar nog sig iaf, är ledig torsdag och fredag så det blir en kort vecka. Kram Åsa




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu