141020

Bjuder på två bilder från några helger sen. Fina vänner <3
Måndag igen fast just den här dagen är jag kvar i Sthlm, har inläsning till tentan på torsdag så kunde lika gärna stanna kvar hos Oscar och läsa. Får dessutom sällskap av både en hund och en katt när jag är här, mycket roligare än att sitta själv hemma.
 
Helgen har varit lugn. Började med en fika med Helena i fredag då jag kom ner från Uppsala, såg Dracula med Oscar i lördags och brunchade hemma hos Jessica med henne och Julia. En skön helg med andra ord. NU Netlix efter att jag varit ute med Enzo i regnet i väntan på älsklingen ska komma hem // Ida
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu