141027

Äsch det får bli bildlöst även fast det är tråkigt. Varit dålig på att ta foton överhuvudtaget på senaste tiden.
Veckan fortsatte bra iaf, mycket inläsning och själva tentan i torsdags gick bra. Kommer bli väldigt besviken om jag inte klarar den. Fick dock inte direkt någon paus, nästa kurs bärjade 08.15 i fredags, läser nu två veckors cellbiologi som avslutas med en hemtenta. 
 
Åkte iaf ner till sthlm i fredags efter skolan, blev mys med Helena och hennes kompis Julia hemma hos oss. Åsa var ju där såklart också då hon var hemma. Åkte sen hem till världens finaste pojkvän MEN när han hämtat mig på stationen och ska parkera hemma så gick förardörren på bilen sönder. Den går att stänga men är så trasig att den måste bytas ut, min stackars älskling <3 Känns som hans bilar alltid går sönder i anknytning till mig. Saaben krockade han när han var på väg hem till mig och nu hände det här bara för att han hämtade mig :(
 
Efter det missödet togs det lugnt i helgen. Gjorde inte ett knåp på lördagen förutom att kolla på PH och äta glass, på söndagen hjälpte jag Oscar att städa nedervåningen och sen åt jag middag hos mamma och pappa. 
 
Min vecka har dock inte börjat bra. Har suttit på vårdcentralen i ungefär 1 1/2 timme bara för att få veta att mitt urinprov inte visade något trots att jag känner symtom av urinvägsinfektion (IGEN!!!!) Helt sjukt, blir bara så trött på skiten. Har tappat räckningen totalt över hur många gånger jag haft det. Får försöka köra min egen huskur (dricka 1 ton vatten + ipren) så håller jag tummarna att det är borta imorgon // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu