Long time no see

Var ju som alltid länge sen jag bloggade. Har ju blivit student sen sist till och med. Det går bra i skolan, mycket som ska in men jag tycker ändå jag förstår. Var hemma i Stockholm förra helgen och jobbade och det var skönt att man fortfarande har kvar rutinerna. Denna helg är jag kvar i Örebro. Det är ju skumparty på lördag :). Idag blev det en lång dag. Vaknade kl 8 och pluggade på morgonen. Sen var jag i skolan runt kl 13 för vi har labbat igår och idag. Sedan direkt till gymmet. Var där mellan 17:30-19. Så det blev en lång dag, skönt att vara hemma och bara ta det lugnt, pluggade gjorde jag ju imorse. Kram Åsa 
Måndagsmys, chokladen var en hit! Super god!
Så gott med mat idag när jag kom hem. Blev det jag hade hemma. Pasta med pesto, créme fraise och grönsaker. Två matlådor blev det också. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu