Makes me wanna pray

Som vanligt länge sedan sist. sitter här framför datorn och sjunger med lite låtar och taggar innan jag ska dra till Petra för lite fest på lördagskvällen. Blir nog lite galet som vanligt. Efter frukost så drog jag in till stan för en shoppingrunda, ett par mörk blå chinos blev det bla, ca 1000 kr fattigare tog jag en fika på Rosengrens Skafferi, de har super god vegetarisk lunch buffet men för mig blev det en smörgås och sedan en raw food mormotskaka, dock tyckte jag inte den var någon hit. har gjort egna raw food morotskaksbollar som jag tyckte var mycket godare. När jag kom hem så drog jag igång och fixade matlådor för hela veckan, använde alla jag hade och tittade färdigt på de sista avsnitten av Greys, säsong 10. Bara att vänta på att säsong 11 kommer ut men det lär väl bli nästa vår. 
 
I skolan så går det bra. får nog reda på resultatet på hemtentan på måndag, hoppas jag inte behöver komplitera. Annars så sitter jag mycket kvar i skolan efter föreläsningarna och får jobbet gjort där ist för hemma. Vi har oftast föreläsning mellan 10-12 så det är ganska lugnt fast nästa vecka går vi 10-16 nästan hela veckan. Men det är bara att håll ut, snart bara en månad kvar till sommarlov och på valborg så ska Ida och jag på konsert, Joshua Radin på Göta Lejon, något att längta till! Åsa




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu