151207

Som jag skrev sist blev det hemtenta för hela slanten förra veckan, den är nu klar och inlämnad så nu är det bara att vänta på rättning. Spenderade dock mina kvällar på Friskis för att göra av med lite energi. Följdes dock av lite musiktrubbel, under spinningen förra söndagen stannade skivan mitt i utmaningslåten och boxen förra måndagen fick vi köra med en annan skiva för ledaren hade glömt orginalskivan. Sen blev jympapasset i torsdags näsan utan musik, ledaren tappade sin mobil i golvet precis innan passet skulle börja men det gick bra ändå. 
 
I fredags träffade jag Hugo och Jonte och driskuterade tentan, så man har tänkt lika med svaren och kan ge varandra tips om man glömt något. Men på kvällen orkade jag inte vara hemma längre så drog tll Sthlm och var där till söndag. När jag kom hem igen blev det städning och mer träning.
 
Bara två veckor kvar i skolan nu och vet inte hur mycket jag kommer vara i skolan faktiskt. Har två övningar kvar att lämna in i GIS-kursen och ett projektarbete i andra kursen som min grupp på onsdags ska sätta igång med ordentligt. Det är troligt att vi bestämmer att vi ska jobba mycket hemma // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu