151214

Inte mitt bästa collage men ibland blir det så. Detta visar iaf hur mitt hår var innan och efter jag varit hos Kajsa på CreativeZone i onsdags. Blev rakat med mönster i nacken, lugg och kallare blond nyans. Uppsalavattnet är så hårt så det är bättre att det är lite för kallt i början då det tvättas ur. Hur som helst blev och är jag supernöjd, det är dock så dyrt att jag kan räkna det som  min egen julklapp men Kajsa är så sjukt proffsig och duktig att det är värt det. 
 
Förutom att vara hos frisören blev det projektarbete och en del träning förra veckan. Har varit uppe i 4 pass i två veckor nu, blir nog bara 3 den här veckan då jag åker till Sthlm på fredag för julledigt. Jag hade tänkt köra ett 4-timmars spinningpass i lördags men var illamående från fredag lunch :/ Blev promenad med Stina istället och igår var vi en sväng till Ikea. 
 
Lämnade idag in den sista övningen i GIS-kursen så nu är den klar, det som återstår nu är att få klart projektet + redovisning men det är först efter jul // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu