Blåst

Så kände jag mig när jag hämtade min cykel inne i stan idag. Lämnade in den igår för att få en ordentlig framkorg och var då tvungen att flytta på framljuset. Än så blir det ingen riktig helg för mig. Jobbar 7-14 imorgon och 8-13 på söndag men vi ska ha julfest hemma hos Evelina imorgon så det blir nog roligt. Musikquiset, julklappsbyte och pepparkakshus tävling. 

Jag gillar årets julkalender, som historieätarna. Nu ska jag bara vänta på mannen min så ska vi se dagens avsnitt, sen blir det en sväng till maxi och trängas med fredagsfolket för att handla mat och sen laga matlådor för komma de vecka. Kram Åsa 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu