11-02-2015

Hej! det var ett tag sedan, hade tänkt skriva men har inte kommit till skott helt enkelt.
Åt precis middag, blev enkelt. Omelett med champinjoner och mozzarella, så gott efter 70 min skivstångintrevall. Jag gick ned till gymmet så fick en rejäl promenad, det tog ca 35 min. Dock tror jag att jag har stäckt mig i vänster lår, det gör ont i alla fall men kan också vara tärningsvärk från bowlingen jag var på igår. En serie fick jag ihop 122 poäng, tror det är mitt personbästa. 
 
Denna vecka är ganska skön. Hade bara föreläsning i måndags och har inläsning resten så jag varvar läsning med att skriva min inlämningsuppgift, som ska vara inne på fredag, och min bokrecension. Lite träning hinner jag som sagt också med. I helgen blir det sista passet på Vapiano, lite sorligt men ska bli roligt att se någonting nytt och nu har jag sagt upp mig två gånger så det får räcka. Men vem vet, kommer kanske tillbaka men jobbar då kanske mer miljöinriktat. Nu ska jag gå och duscha och sen blir det nog några fler Friends avsnitt. Kram Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu