150206

Fredag igen då!
Förra helgen bestod åter igen av allmän kemi pluggande men det lönade sig (halvt) var 0.75 poäng ifrån godkänt 😱 så kommer få göra en rest. Alltid något i alla fall då jag inte kan gå kursen i vår om allmän kemin inte är klar.

Den här veckan har jag spenderat måndag och tisdag i skolan sen åkte jag till Oscar och har pluggat här medans han varit på jobbet. Visst det är schemalagt föreläsningar varje dag men det är typ 10-12 respektive 9-11 per dag så skulle ändå pluggat hemma. Känner att jag får mer gjort då. I onsdags satt jag och skrev klart en restuppgift och igår satt jag nästan 8 timmar och skrev om fysik anteckningar. Så har inte så mycket att göra idag men något plugg ska jag väl kunna hitta på // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu