150216

Så dålig på att ta bilder, här är en från förra helg ocg två från i helgen iaf.
Veckorna rullar på, stannar i Uppsala under vardagarna och Stockholm på helgen. Skrev resten i Allmän kemi i fredags och kan inte säga hur det gått. Verkligen osäker men hoppas på det bästa. Försökte släppa det ganska fort då jag var klar och åkte ner till Stockholm och spenderade fredagskvällen i Tyresö hos Moa med Åsa, Helena och Agnes. Vi planerade till en resa i sommar, nämligen Barcelona i månadsskiftet juli-augusti. 
 
Lördagen bjöd på mycket plugg hos mamma och pappa. Blev även en shoppingrunda då nya täckbyxor och gymhandskar införskaffades. På kvällen var det familjemiddag med karibiskt tema, första gången vi träffades hela familjen efter resan i julas. Åkte sen hem med Oscar till Tullinge.
 
Söndagen blev också en hel del plugg efter en mys-sovmorgon med Oscar. Åt sen middag hos hans mamma innan helgen tog slut. Så var det måndag och jag tog tåget tillbaka till Uppsala, lagom lång dag i skolan idag men imorgon går jag 8- ca 17 men på kvällen kommer Oscar.
 
Nu ska jag börja byta om inför boxpasset som börjar kl 20 // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu