150112

Min lördag i fyra bilder.
Lovet slutade i torsdags men bestämde mig i onsdags för att vara kvar i sthlm och läsa hos Oscar. Tänkte "nej jag vill inte åka hem" tur att det då inte var något obligatorisk. Åkte ändå en vända fram och tillbaka till Uppsala i onsdags för att hämta lite böcker. 
 
Så har fått en del plugg gjort, fikat med Åsa och Erika, klippt mig, haft en mysig lördagskväll med Åsa och Moa och sladdat runt i snön med Oscar.
 
Nu ligger jag i sängen och ska strax gå upp, har även inläsning idag så är kvar hos Oscar idag med men ikväll åker vi till Uppsala. Dags för frukost // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu