150116

Två inlägg i samma vecka, bra där ^^
Efter måndagen med inläsning i Sthlm så hade jag redovisning och seminarium i kursen Energi & Miljö som gick bra. Sen har inläsningen för tentan i Växtbiologin fortsatt, var hos Johanna i onsdags med Hugo och Michaela. Fick även semlor ;) Själva tentan kändes bra, blev lite överasskad över vilka frågor som kom men det ordande sig ändå.
 
Efter en tenta brukar det ju vara helg men har omtenta i den förbannade Allmän Kemi på måndag så ingen helg här :/ Satte mig direkt när jag kom hem igår, sprang dock iväg på årets första Friskispass. Blev nyheten Kamp med Stina, det är boxinspirerat men helt annat upplägg. Kul var det iaf och skitjobbigt, ingen träningsvärk än då. 
 
Så idag tänker jag sitta hela dagen med kemin, har dock lite bröd på jäsning så lite pauser blir det. Åker sen ner till Sthlm ikväll för att vara med familjen och sen på lördagkväll träffa Oscar // Ida 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu