150127

Yttligare en vecka har passerat. Gick sådär på omtentan i Allmän Kemi men del 2 väntar på måndag. Annars var veckan bra, började kurserna Fysikalisk kemi och Biogeofysik. Tog helg redan på torsdagen och pluggade hos Oscar och var hundvakt på fredagen, träffade även Agnes på fredagskvällen och drack lite drinkar på Söder.
 
Resten av helgen var väldigt lugn, precis som jag ville ha det eftersom jag inte fick någon direkt helg helgen innan pga av allt kemiplugg. Helgen som kommer blir likadan så Oscar och jag to det bara lungt och åt middag både lördag och söndag hos hans mamma. 
 
Veckan har börjat med lab i fysikalisk kemin och räkneövningar hela dagen idag. Körde ett boxpass med Stina igår och imorgon tänkte jag plugga hemma och gå en sväng till gymmet. NU: netflix // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu