Idas årskrönika - bättre sent än aldrig

Efter att 2013 tog slut och vi gick in i 2014 så hade jag inte så höga förväntningar. Det hände så mycket 2013, då jag började plugga, träffade kärleken och flyttade så det är ganska nöljd med 2014 ändå:
Vinter/vår: Året började kanske inte så bra, gjorde ju illa mitt knä då vi var till Björnrike i slutet av januari men det är ju bra nu så det var ju tur att det gick som det gjorde till slut. Firade sex månader med Oscar i slutet av februari och kort efter det blev jag blond :P Blev också en liten utgång. 
Vår: Våren innehåller alltid födelsedagar, först Julias och sedan min och Åsas 10 dagar efter det. Pappa och Stina kommer sedan. Hade påsklov och tatuerade mig igen, fortfarande nöjd :) Avslutade första året med att ha kursen Ekologi och åka till ett kallt och blåsigt Barnens Ö men det var helt klart skolårets roligaste kurs.
Sommar: Förra året sommar var en riktigt höjdpunkt men det här året blev nästan lika bra. Började såklart med Summerburst i två dagar sedan följde midsommar i stugan, lite jobb på KI, Norrland, massa mys i Tullinge, åka till Norrtälje, paddla kajak, hänga på Sommar! osv. men det bästa var nog att fira 1 år med Oscar <3
Höst: Ny termin och även ny träningkompis. Då Stina till slut lät sig övertalas att börja träna på Friskis så ville jag äntligen köra box igen. Blev en hel del titt i mikroskåp och avklarade tentor, lite födelsedagsfirande och maskerad och bilmeck.
Vinter: Kommer inte ihåg vad som hände i början av vintern, skolan fortsatte med nya kurser. Fick lov och tog en fika med Helena, Oscar fick sin julklapp att gå och lyssna på Kygo. Åkte sen iväg till paradiset, kom hem lite brunare och jetlag och firade in 2015 på Vanadisberget med vänner.
 
Så det var väl mitt 2014 det, nyårslöfte för 2015? Flytta ihop med Oscar innan året är slut // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu