150601

Från min underbara helg i Hälsingland med Julia och Jessica.
Börjar väl med det tråkiga först, det jobbiga och turbulenta har till slut fått ett slut. Oscar och jag är inte längre tillsammans. Väldigt tråkigt och jobbigt men det är för det bättre, det är Oscars beslut men jag måste acceptera att han känner som han gör och föhoppningsvis kan vi hålla kontakten på något sätt för det blir så konstigt att bara sluta prata med en person som man varit så nära väldigt länge. Bästa 21 månaderna i mitt liv i alla fall och jag ångrar ingenting!
 
Vidare till lite roligare saker. Jag åkte ifredags upp med Julia och Jessica (+lilla Oliver) till stugan. Vi åkte tåg till Bollnäs och fick sen låna morfars bil för att ta oss till stugan. Har haft det super mysigt och det var verkligen välbehövt. Åkte ju till Gotland för två år sen så det var på tiden.
 
Nu det helt plötsligt juni och sista veckan i skolan, skrev klart sista grupparbetet nu idag och tentan skrevs förra veckan. Men kan inte slappna av för det, omtenta om en vecka // Ida
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu