Lets go!

Måndag igen! Veckorna går fort, nu är vi redan inne i mars. För första gången så åkte jag inte hem förra helgen och jobbade utan var kvar i Örebro, lite konstigt kändes det med tanke på att jag åkt hem varannan helg hela hösten. Det blev en bra helg iaf.Insparksdag med Ica Maxi på lördagen, verkligen super kul! Massor av info på dagen gjorde att man var lite trött i huvudet men sedan en rolig och kul kväll med bla Babsan som var underhållning. Söndagen spenderade jag med att läsa och läsa, som vanligt som student. Snart ska jag börja cykla iväg mot skolan. Har ingen kör ikväll så funderar på att gymma. Kram Åsa 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu