Trött som jag vet inte vad

Hej! Gårdagen var tuff. Skola från kl 9 sedan iväg och jobba mellan 14-22:30. Rätt slut var jag när jag kom hem. Lite lugnare idag. Har jobbat med projektarbete från 9-14 och ikväll ska jag bara ta det lugnt. Vi är i stort sätt klara med vår rapport, det beror på om vi får de sista papprena från restaurangen eller inte. 
Det var roligt att jobba. Bortsett från att jag hade en smallskjorta som jag ej kunde knäppa hela vägen upp men fick låna ett linne av en jobbarkompis. Stängde med Daniel och det var första gången vi har stängt så blev väl sådär men vi får jobba på det. Sjukt mycket folk iaf. Nu ska jag ta en powernap medan datorn uppdaterar. Kram Åsa 
Som Ida ville. Här är mina nya skor från Ecco som jag köpte i helgen. Så fina! Perfekt vår/sommar sko!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu