150525

Ja min helg och vecka har också varit helt okej. Saker och ting har övergått till det normala igen efter veckan innan som var knäpp. Blev lite nya naglar i onsdags, var där i två timmar och det kändes som jag aldrig skulle få gå hem men ska man vara fin så får man lida pinn typ ^^
 
I fredags träffade jag Agnes för middag på Boqueria, sjukt god tapas och efterrätten var inte fel den heller. Vi drog sen vidare till Humlan och drack lite drinkar. Hängde sen hos mamma och pappa innan Oscar hämtade mig vid typ 01.30 och så åkte vi hem till honom. Tog det sen lungt resten av helgen, pluggade inför tentan på onsdag. Igår träffade jag Julia och Jessica och tog en glass vid Nybrokajen innan jag åkte upp till Uppsala igen. Oscar gör GSU så han sov inte hemma därav åkte jag också hem men det var ganska bra då jag redan hunnit tvätta. 
 
Nu blir det lite mer plugg innan jag beger mig till skolan vid 13 för labrapportskrivning // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu