151130

Sista november då och inatt har det snöat i Uppsala vilket finns även kvar nu på eftermiddagen. 
Min vecka var rätt lugn, blev mycket jobb hemma då jag bara var i skolan onsdag och torsdag i samband med redovisning. Har granskat Uppsala kommuns översiktsplan så nu vet jag allt vad kommunen har tänkt göra i framtiden ^^
 
I fredags åkte jag till Sthlm redan vid 9-tiden, hade planerat att fika med Helena innan hon åkte till Linköping. Vid lunch gick jag till Blodcentralen och gav blod, femte gången så fick en liten pinn :) När mamma sen kom hem på eftermiddagen gick vi på julmarknad vid Hovstallet, blev lite brända mandlar. Sen begav jag mig till Bromma och Agnes för middag, vi sågs senast i oktober så det blev mycket att prata om.
 
På lördagen åkte jag med föräldrarna och tittade på nya Mall of Scandinavia. Mycket folk och butiker men bara pappa som shoppade, man blir som så matt när det är mycket folk så man orkade knappt gå in i butikerna. På kvällen tog jag mig till Tullinge för middag hos Jessica, blev thai-mat, glass, godis och hundmys. Avslutade min helg med att gå på spinning+core när jag kom tillbaka till Uppsala.
 
Har inte den roligaste veckan framför mig, hemtenta för hela slanten. Började lite förra veckan och har hunnit en bra bit idag men det gäller ju att få med allt men jag har ju avsatt mycket tid för den så det ska nog gå bra // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu