151012

Vecka 41
Förutom att skolan rullar på med projektarbete och dataövningar hann jag även med en pubrunda i onsdagskväll. Så nu är jag officiellt student då jag till slut varit på nation, bättre sent än aldrig ^^ Kul var det iaf, man går programvis till olika nationspubar. Vi körde en halvtimme på varje, dock tycker jag att det är lite dricka-hets. Jag vill dricka för att jag tycker det är gott och inte för att jag ska pressa ner en cider under en halvtimme.
 
Har dock varit väldigt kallt på mornarna, började 8 nästan varje dag förra veckan och då har termometern visat under nollan. Det har dock varit sol vilket gör det superfint, hellre kallt än regn och blåst.
 
Avslutade veckan med att köra ett dubbelpass på Friskis, blev spinning + core och det funkade riktigt bra. Lite ledsen att jag inte har någon träningsvärk i benen idag dock men det är väl tur då box står på schemat ikväll // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu