151019

Vecka 42
Projektarbetena börjar bli klara, lämnade in ett av dem idag och imorgon får vi nog klart det andra. Annars har veckan varit ganska lugn. Blev ju fyra pass på tre dagar, mitt dubbel core-spinnpass förra söndagen, box som vanligt på måndagen och på tisdagen prövade jag PowerHour. Det satte dock sina spår då jag har dragit med en lättare sträckning på höger sida av ländryggen, inte kul alls :/ Gick ändå på tema passet CoreFlex i lördags men jag tror inte det var så smart. Så nu blir det vila i några dagar, Stina har ändå ingen röst idag så ingen box.
 
Med ingen träning så bakade jag en hel del kakor i torsdags så det blev kakkalas på skolan i fredags. Träffade Amanda i lördags och tog en burgare till middag. Gynnade mig även en B&J igårkväll efter att jag hade skrivit så mycket på ena projektet.Nu ska jag snart gå och göra middag // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu